بو ادکلن الین موگلر
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
بو ادکلن الین موگلر
بو زنانه الین از مارک موگلر بوسیله Dominique Ropion و Laurent Bruyere پباده سازی شوید و کمپانی موگلر در سال 2005 آن را ایجاد و معرفی کرد

این رایحه که یکی‌از رایحه های شگفت انگیز برای شب های سرد زمستانی سفارش شده‌است برای ضیافت های مهم و قانونی استقبال فراوانی دارااست همان گونه که در تریلر بو الین موگلر به تصویر کشیده شده‌است مصرف کننده ی خویش را به بانویی جادویی و افسون گر تشبیه می‌کند

 


Alien mugler - بو ای به یادماندنی
الین بعد از ساخت و عرضه به بازار با استقبال بسیار نیکی در عالم مواجه شد و تحت عنوان بو ای به یادماندنی و دیدنی شناخته شده‌است.

نت های عطر رایحه الین موگلر با غلظت ادوپرفیوم
بو الین موگلر در نُت ابتدایی با بو ی یاس مقدمه می‌گردد ؛ آنگاه در نُت میانی با عطر‌ی نت های چوبی ادامه مییابد و در انتها کهربا کامل کننده‌ی بو‌ی این رایحه زنانه می باشند. این رایحه در تیم بویایی گلی قرار میگیرد.

خصوصیت های بو‌ی ادوپرفیوم الین موگلر
بو الین موگلر زنانه با طبیعت گرم و مزه شیرین آیتم‌ای مطلوب برای استعمال در فصول سرد میباشد، این عطر از پخش بوی عالی و ماندگاری متوسطی برخوردار‌است. طبق آمار به دست آمده از یوزرها جهانی سن توصیه گردیده برای مخاطبان این بو زنانه بالای 25 سال است، ولی در کشورهای گوناگون سنین علاقمند بدین عطر گوناگون میباشد و فی مابین نوجوان ها نیز دوستداشتنی میباشد.

در آخر می‌اقتدار بدین نکته اشاره نمود که با اعتنا به وضعیت اقلیمی متعدد در نقاط متفاوت عالم و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ و تمدن ها، تقسیم بندی عطر ها به حیث سن، عصر و مکان و فصول مطلوب جهت به کار گیری درست وجود ندارد و صرفا تحت عنوان یک لحاظ و توصیه قابل پذیرش می باشد.

در سال 2010 موگلر مديريت بخش هنرى تیم را به \"Nicola Formichetti\" سپرد و نام مارک و شرکتش را از تيرى موگلر به MUGLER تغيير بخشید.





:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: